| Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками. Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.
 Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.
 
 
		
  
 
 
  
     
      
        | 1-01 |   |  |   Якщо тварина живе у землі або у воді, постав поряд стрілку вниз ↓, якщо на суші – стрілку вбік → , якщо ж літає – стрілку вгору ↑. 
 
 |    
      
        | 1-02 |   |  |   Якщо тварина живе лише на суші, напиши поряд літеру С, якщо лише у воді – літеру В, а якщо на суші й у воді, то напиши дві літери СВ. 
 
 |    
      
        | 1-03 |   |  |   Постав знак + біля тварин, що вміють плавати. 
 
 |    
      
        | 1-04 |   |  |   Проведи стрілки від тварин до їх улюбленої їжі. 
 
 |    
      
        | 1-05 |   |  |   На язиці містяться органи смаку. Людина може розрізняти солодке і кисле, солоне і гірке. Якщо їжа солодка, зафарбуй кружечок біля неї червоним кольором, якщо солона – зеленим, якщо кисла – жовтим, а якщо гірка – чорним. 
 
 |    
      
        | 1-06 |   |  |   Зафарбуй кружечок синім кольором, якщо малюнок співвідноситься зі словом «холод», і червоним, якщо зі словом «тепло». 
 
 |    
      
        | 1-07 |   |  |   На кожній хмаринці серед кількох предметів є один зайвий. Назви його і поясни, чим він відрізняється від інших. 
 
 |    
      
        | 1-08 |   |  |   Що спільне у фігурах, обведених червоною лінією? Що спільне у фігурах, обведених зеленою лінією? Чому три фігури опинились між обома лініями? 
 
 |    
      
        | 1-09 |   |  |   Яку спільну ознаку мають тварини, обведені жовтою лінією? А червоною лінією? Як можна назвати тварин, які опинились між двома лініями? 
 
 |    
      
        | 1-10 |   |  |   Птахів якої групи називають водоплавними? (Підказка: уважно розглянь будову лапок) 
 
 |    
 
 
 
 
 |