| Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками. Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.
 Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.
 
 
		
  
 
 
  
     
      
        | 1-11 |   |  |   Знайди спільну ознаку у тварин кожної групи. (Підказка: полічи їхні кінцівки)
     Тепер скажи: 1. Скільки лапок має комаха?
 2. Скільки лапок має птах? 
 
 |    
      
        | 1-12 |   |  |    Визнач, у якому порядку відбувались події, зображені на малюнках. Відповідно постав номери 1, 2, 3 біля кожного малюнка. Розкажи, як розвивались події.  
 
 |    
      
        | 1-13 |   |  |   Олесь, Тимко та Івась зліпили сніговиків. Сніговики Олеся і Тимка – з мітлами, а Івася і Тимка – з відрами. Напиши, де чий сніговик. 
 
 |    
      
        | 1-14 |   |  | Мартуся та Софійка мають прізвища Солодка і Квасна. Яке прізвище у кожної дівчинки, якщо відомо, що Квасна на рік старша від Мартусі. 
 
 |    
      
        | 1-15 |   |  |   Запиши приклади на віднімання, що пояснюють малюнки.  
 
 |    
      
        | 1-16 |   |  |   Встав у кожний квадрат пропущене число так, щоб приклад був розв’язаний правильно. 
 
 |    
      
        | 1-17 |   |  |   Встав у кожний кружечок «+» або «-» так, щоб приклад був розв’язаний правильно. 
 
 |    
      
        | 1-18 |   |  |   Терези в рівновазі. Що важче: шишка чи жолудь? 
 
 |    
      
        | 1-19 |   |  |   «Зважуємо» числа. Яке з трьох чисел слід поставити на шальку замість знака запитання, щоб терези показували правильно? 
 
 |    
      
        | 1-20 |   |  |   Яка наступна фігура? Намалюй її після знака запитання.  
 
 |    
 
 
 
 
 |